Yagmur1 Oğlumun kakası uzun zamandır koyu yeşil ve ağır kokuyor normal mı 7 aylık ek gıdaya geçtik önceden böyle değildi sizlerin de böyle mi
ASIR Yagmur1 normaldir. Ek gıdaya bebeğin midesi tepki veriyor. Hazmetmeye çalışıyor. Ayına göre verdiğiniz sürece sıkıntı olmaz. tabiki abartmamak şartıyla
Tuba Yagmur1 genelde yesil renkli gidalar yendiginde oglum da hep yesil kaka yapar ama bi doktora götürmek de yarar var belki sifayi kapmis olabilir
ASIR Yagmur1 Evet arada oluyor. Bİz ek gıdaya erken başladık. Çalıştığım için. Yoğurt çorba ve mama yiyor ek olarak. Daha 5 ayligiz