1prens1prensess asli45asya ilk 2 doğumda hiç 3.de direk takıcam sarmasın dedim ama yine takamadım🤣2 ay sonra falan anca takabildim oda az az 6 ay geçti hala uzun kalınca daralıyorum dikişlerime baskı uyguladığı için acıyor bende ya
sudereyhan402 asli45asya ben 2.gün hemen takmıştım hastane de dikişlerden zorlandım ama iyiki de takmışım hiç sezaryan göbeğim kalmadı
Aenia asli45asya 5. Gün kontrolden sonra dikislerde bir sorun olmadığını da öğrenince zor bela giydim, dizden bele kadar olan korselerdendi yani elimde o vardi ,ayrıca bir korse almadim ben.
beyzagl444 asli45asya 4. gün taktim ama kisa kisa takip cikardim. pek de bir ise yaramiyor zayifken göbek yok biraz kilo alinca hemen pırtlıyor. 🥴
asli45asya Benim 25 gün oldu daha takmadım dikişlere baskı olmasın falan diye takmaya başlayım ozaman😅