İyi akşamlar anneler.
9 aylık bir oğlum var yaklaşık 1 aydır oturma odasından mutfaktaki eşime seslenirken bile korkup elini kafasına götürüyor. Yürüteçin tekerlekleri fayansta ses cıkarırken yine aynısını yapıyor en ufak seste veya tepkide korkup elini kafsına götürüyor. Bu arada asla bebeğime bağırıp hırpalayan bir anne değilim gözüm gibi bakıyorum. Bu tepkileri beni çok korkuyor ilk bebeğim olduğu için endişeliyim. Normal mi ? Otizm olabilir mi ? Göz teması kuruyor adına tepki veriyor ben gülünce gülüyor ama yinede endişeliyim yardımcı olurmusunuz aynı durumu yaşayan varmı