<a href="
https://hizliresim.com/00AQq9"><img src="
https://i.hizliresim.com/00AQq9.jpg"></a> Kızlar LCW den uyku tulumu aldım tog değeri 2,6 ama bunun için ev sıcaklığının 18-20 derece olması gerekiyormuş adanadayım ben o dereceye düşemiyoruz ama üstünü çok fazla açıyor ve mutlaka bunu giymesi gerekiyor. Şimdi sorum şu ki 0,5 tog yazan değer yerine göre 24-27 derecede bile bu tulumu giydirebiliyor muyum yoksa sadece 2,6 değerinde giydirilir bu?? Beni bilgilendirseniz aşırı bilgisizim..