Seyyahyolcu Canlar bu ikisinin bi iliskisi var mi.2 ay asinini yapicaz ama yinede bi sizlere sornak istedim. Tepki v.s oluyor mu
Ynctlgtmn Seyyahyolcu oglum 5 bucuk aylik tum asilari yaptridik bi sorun olmadi cok şükür hatta rotayı da yaptirdik doktor yaptir dedi bi ilgisi yok diye biliyorum
ASIR Ysmn5778 süt alerjisinde rota ve özel asilari yaptırmak zararlı olabiliyor. BiZ 6. Aydan sonra hiçbir aşısını yaptirmadik. Veeee sut alerjimiz geçti. Çok araştırma yaptık. Aşıların bazilari faydadan çok zarar verebiliyor.
[silindi] Bizim doktorumuz süt alerjisinden suphelenmesine ragmen rotayi yaptirdi o gun ilk defa çocuğun kakasi aşırı mukusluydu sonra alerji doktoruna gittim özellikle rota kakayi bozar ve alerjiyi tetikler dedi ben ztn onermiyorum 2.yi yaptirma dedi simdiki aklim olsa yaptirmazdim 2.yi yaptirmicam