Merhaba kızlar bebeğimin 1 haftadır burnu tıkalı ve hırıltılı bi şekilde çarşamba doktora gittik serum fizyolojik yap aspiratörle çek dedi odaya nemlendirici al dedi kurumuş burnu malum depremden dolayı doğalgazı kapatmışlardı elektrik sobası kullandım o kurutmuş burnunu dedi. Herşeyi yaptım ama hala aynı rahat uyuyamıyor hırıltı çok Allah aşkına bir öneriniz var mı oda bende huzursuzuz