Karl_ozlem Bebeğim 7 aylık gözünde ufacık bi siysh nokta var böyle olanlar varmı acaba endişeleniyorum
Adhgftjk Karl_ozlem öyle birşey bende var ama kıyaslanır mı bilmiyorum Bazen duvara fln bakınca o noktayı görüyorum
Seymanur9 Karl_ozlem aynısından bende de bebekliğimden beri var , kızımın da gözünde aynı yerde aynısından var beyaz kısmında alt tarafta
Seymanur9 Karl_ozlem zannetmiyorum bence doğuştan olan bir leke galiba , kızımda da bende de doğuştan var doğum lekesi gibi birşey olabilir bence kötü birşey oldugunu sanmıyorum
Seymanur9 Karl_ozlem muayene esnasında bende unutuyorum açıkçası o kadar şey konusuluyor ki insan soracagını unutuyor gitmeden önce telefonunuza not alın soracaklarınızı ben artık öyle yapıyorum
Selma-gkt İris nevüs denir ona. Yani göz beni. Korkmayınız. Sadece kontrol edilmeli büyüyor mu diye. Ama genellikle büyümez. Allah bağışlasın inşallah 🤲
Karl_ozlem Selma-gkt göz bebeğinde değil beyaz kısmında kuzum teşekkür ederim bu arada Aminn cümlemizinkini
Birtane Benim kızımında gözümde var boyle ince siyah bi cizgi yarın doktarq götürcem bakalım ne diycek bu arada 18 aylık
Selma-gkt Karl_ozlem tm beyaz kısmında olur o zaten onu gözlemleyin büyüme olur mu diye. Genelde büyümez ama