Tweety Kizlar bebeklerinizi ne zaman odaya goturuyorsunuz. yatak odasinla yatiyor bizimle aksam 12-1 gibi goturuyorum odaya. Sizin nasil?
BOLAHENK Tweety ben odamda yatamıyorum salonda yatıyoruz ikimiz çünkü gece ağlıyor eşim işe gittiği için biz kanepede yatıyoruz, siz uyandıkça odasına gidip emziriyormusunuz birde gece kaç kez uyanıyor acaba geri hemen uyuyor mu 🤦♀️
Tweety BOLAHENK bizim odada yatiyor ben uyuycagim zaman onuda yanimda goturuyorum. Kendi zor uyandigi icin ben gece 3 saatte bir uyandiriyorum. Geri hemen uyumuyor memede uyumazsa eger uyutmak cok zor oluyor 1 saatimi aliyor. Sizin nasil? Kac kere emiyor ve nasil uyuyor
Tweety 0082_736 aksam olunca karanlik bi odada ve sessiz bi odada olmasi gerekiyormus buyume hormonu salgilayabilmesj icin o yuzden sordum
BOLAHENK Canım benim oğlum 27 günlük sürekli boğazına kaçıyor süt fazla geldiğinden birde emerken çok sık emmeyi bırakıp ağlıyor ve almaya çalışır gibi yapıyor ama alamıyor daha çok ağlıyor bu yüzden fazla ememiyor sık emiyor gece 3 4 defa felan kalkıyor gaz ağrısından ağlayarak uyanıyor diye düşünüyorum, emerken uyursa ne ala ama uyumazsa saatlerce uyutmak için uğraşıyorum çok zor oluyor, düz zeminde kendi kendine uyuya kalmıyor uyutmak çok zor sallayınca da ağlıyor direniyor, gündüz uykuları en fazla 2 kez 2 şer saat, anlayacağın benim bebiş beni çok zorluyor,birde tek başıma bakıyorum, sendemi yanlız bakıyorsun?