Dolores Emine44 sanki med tıp merkezi vardı acaba kapandı mı ☹️ ben ercişteyim ama Edremit’te yaşıyorum doktorumuz özel klinik can ebiri. Yarın gelirseniz tavsiye ederim çok iyi bir doktor. Çok geçmiş olsun ❤️🩹
Emine44 MinikPrensesannesii evet depremden dolayı geldik ev hasarlı kızımla eşim annemler kaynanamlar iki gün dışarda kaldık çadır yok ekmek bile bulamadık. Bir taraftan kar yağışı 😢😢😢😢