Merhaba anneler oğlum 18 aylık ve 4 buçuk aylık hamileyim oğlum yatağımızın bitişiğinde beşiğinde uyuyor bazen sabaha doğru yanıma geliyor ve gece acıktığında ağlıyor kavanoz mamalardan yiyor 2. Oğlum geldiğinde nerde yatıcaklar çok kafam karışık oğlumun odası var sadece oyuncakları var oda yapmayı düşünmemiştim 2. Bebek olana kadar oda yapsam kendi odasına nasıl alıştırabilirim gece ağladığında nasıl duyucam bir süre bende yanında yerde mi yatsam hala emen bir bebek sütüm yok memeden de kesemedim hepsi üst üste gelince kafam çok karıştı lütfen bana akıl verin ne yapmam gerekiyorsa şimdiden başliyim temmuz başı gibi bebeğim gelicek çünkü