MasaLiyam Annebbk evet kullandım hala arada olunca kullanıyorum. Geçiriyor kabız olunca tekrarlarsa hemen kullanıyorum tekrar düzeliyor
esmuhammet Bu krem ben kullandım aynı sorunu yaşadım ama beslenmeme dikkat ettim kabız olmadım duphalac şurup kullandım bir ay boyunca sıvı ve sebze yedim öyle öyle düzeldim Allah kimseye yaşarmasın çok zor
anestod Annebbk doktor bir ay düzenli dedi ama bende 15 günde sonuç verdi. Daha sonra tekrarladı. Tekrar kullandım yine geçti. Uzun süredir iyiyim.
anestod Leyla54 evet kullanılıyor emzirirken hem kremi hem fitili ek olarak bir de hap kullanmıştım hepsini doktor vermişti.
Leyla54 anestod kremi tek kullandım geçmedi malesef çünkü alerjisi var bebeğimin sürekli patates pirinç falan yemek durumunda kalıyorum