elcn4139 Kızlar evi 21 yapıyorum 1.7 uyku tulumj var işlk yatırdıgımda terliyor su gibi saat ilerledikçe terleniyor ama işk yatırdıgımda hep terliyor atlet değiştiryorum veya bez koyuyorum sırtına ama yıldım yanı su gibi ter yapıyor yatar yazmaz ne alaka ya
Bebegimm1 elcn4139 sıcagı sevmiyor olabilir mi çnkü benm bebeğimde öyle şuan 20 derecede alt ust takım olmasına ragmen terliyor üstü açık yatıyor uyku tulumu 1.5 tog var onu giydirsem sırılsıklam olır kesin o yuzden bende normal kıyafet giydiriyorm
minikyavrumm elcn4139 odamin isisi 22 22,5 civari tulum tog deger1,5 icerisine uzun kollu zıbın altina ince pijama gibi bisey bide corap giydiriyorum bizde terleme yapmadi
Seherdeva elcn4139 yanıltmak istemem sizi ama tog değeri yüksek sanırım. Benim 1 tog 22derece ev ısısı ve içine sıfır kol zıbın giydiriyorum sadece. Çok araştırmıştım bunu. Benim bebeğimde çok terler normalde. Üzerine sadece ince bir battaniye örtüyorum.
Alpitom elcn4139 ilk uykudaki terleme burun ve sinüs sorunu diye okumuştum. 21 dereceye 1’7 tog normal. Benim oğlum da ilk uykuda çok terliyor muhtemelen alerjik veya sinüs sorunları olacak ileride
Nehir16busra elcn4139 benim de aynı canım 21 22 derece de 1 tog bile terletti zıbınla yatırmama rağmen bende bıraktım kıyafetle yatırıyorum terleyip hasta olmasından iyidir. İlk yatınca terliyor sonra uyanıyorum soğuk terlemişde mi soğumuş üşümüş mü anlamıyorum bende tulumu bıraktım
busraselina elcn4139 zıbınsız yatırmayı deneyin. Zaten aldığınız butun uyku tulumlarının üzerinde kısa zıbın uzun zıbın gostergesi tarzında var. Evimizin derecesi 23.26 gibidir 1 togla bile kısa kollu zıbınla yada zıbınsız yatıyorum üstüne hafif örtü ki kızım sürekli üstünü açar terleme vs yaşamadım