Arkadaşlar merhaba birşey sormak istiyorum. Bebeğimin bütün yelekleri polar olsun olmasın çok fazla tüylendi makinemde bi sıkıntı mı var anlayamadım baya tiftiklendi sanki dersiniz 3-4 senelik yıpranmış yelekler. Sizde de oluyormu. Önereceğiniz birşey varmı?