Merhabalar tam 4 aylık oldu bebeğim sadece devam sütü ile besleniyor bugün e bebekte karşıma hipp yulaflı kaşık mama çıktı 4. Ay itibariyle yazıyor devam sütü ile hazırlanıyor bende aldım fakat farkı var mıdır çok erken mi ağır gelir mi bilemiyorum deneyimleyen var mı aranızda