Kızlar kızımın 9 aylık kan testinde b12 düşük çıkmıştı ve özeldeki doktorumuz nutrigen damlasını yazmıştı ve 1 ay sonra tekrar kan verdirin dedi. Şimdi 10 buçuk aylık devlete götürüp kan testi vermek istedik. Bu sefer oradaki doktor 12 aylıkken kan verdirin dedi ve bu nutrigen damlasını kullanmayın gerekli olursa 12. Ayda iğneye başlarız dedi. Kimi dinleyeceğim 🤦🏽♀️ bu nutrigen damlasını kullanıp yararını gören oldu mu ?