kürtaj olalı 4 . Günümdeyim (bebek gelişmemiş).
Lakin ben idrar yaparken batma gibi ağrı oluyor ve gaz sancısı gibi şeyler çekiyorum biraz da kabızlık yanlarım falan ağrıyor üst karın bölgem böyle yanıyor gibi oluyor normal mi bunlar endişelendim biraz lütfen lütfen başına gelen beni aydınlatsın LÜTFEN canım annelerimiz 😔😔❤️🤲🏻