Mives123 Merhaba 4ay28 fünlük bebeğim var öama ile besliyorum bende tam 5 olunca ek gıdaya başlayayım dedim anne sütü olmadığı için.sizce acelemi ediyorum
Yigitefeannesi Mives123 ben tadımlara başlamıştım o zaman sadece anne sütüyle beslenip gelişimi iyi olduğu halde bir sorun yaşamadık azar azar veriyordum yemek istemezse asla ısrar etmiyordum bir ara tamamen red yaşadık bir hafta ara verip tekrar denedik bu sefer yemediği şeyleri de yedi ☺️🙏🏻
Geceist Mives123 mama kullanmayan bebekler de 4. Aydan itibaren başlanıyor canım ben 5 te başlamıştım tadıma falan
Canselasr Mives123 Mama ile beslenenler için uygun diyorlar ben hem anne sütü hem mama ile destekliyorum 5.ayda meyve ile başladım ilk zaten armut püresi ile başlıyosun yada elma Püresi ben karışık veriyorum 6 aylık oldu çok seviyo
Ysgl26 Mives123 doktorunuzu dinleyin burdakileri değil. Bebwğiniin gelişimini doktorunuz bilir. 6 ay dediyse bekleyin. Acele etmeyin
Geceist Mives123 her doktor bir değil aşko benim doktorum baktı bebek yemek istiyor ağlıyor falan filan derken başla dedi ama püre yap dikkat et dedi anam babam usülü gittim hep şuan yediğimizi yediriyorum çok tuzlu yada şekerli olmaması kaydıyla
Ysgl26 Mives123 zateb 6 ayda da hemen yemeye başlayamacak ki 1 ay tadım yapacak ek gıda 7 ayda başlıyor
Ysgl26 Mives123 benim oğlum 3 buçuk aylıktan beri yemek istedi ağzınu açtı hep biz yerken, şapırdandı ağladı ama 6. Aydan önce bi damla bike bişy vermedim. Çünkü hazır değil bağırsakları mideleri 6 aydan önce. Boşuna demiyolar 180 gün dolsun diye. Herşeyin bi zamanı var
Geceist Mives123 sen annesin bebeğini en iyi sen tanırsın o yüzden kendine sor bunu bence istiyorsan yap benim doktorum verme deseydi de verirdim çünkü oda bi insan ve görüp istiyor ağlıyor nasıl kıyayım ki doktor ver dedi zaten çoğu insan 5 de başlıyor
Gulceninannesi25 Mives123 sadece anne sütüyle besleniyorum beş ayda başladık doktor yönlendirmesi ile sizde danışın isterseniz
menek16 Mives123 hep mamayla beslendi ama doktorumuz 6 ay itibariyle başlattı bagırsak ve sindirim sistemlerinin çalışması gelişmesi lazım
Nalzlmom Mives123 mama kullanan bebekler 4.5 - 5 aylıkken tadımlara başlatıyo çoğu doktor doktorunuzun tavsiyesi de varsa başlamanız uygun benim kızım da 5 aylıkken tadimlara başladı şu an 10 aylık neredeyse bizim yediğimiz çoğu şeyi kedisi de yiyo
CizerBirAnne Mives123 benim kızım 5 aylıkken başladık ek gıdaya. Ama ek gıdaya hazır olup olmadığını bilmeniz gerekir, illa 6.ay dolmasını beklemiyor her doktor. Çocuğun gelişimine göre, duruma göre daha erken de başlatıyorlar.