Benim bebegim 20. Aya girecek. 15. Ayda gece memesini kestim, babasi yatirmaya goturdu hep. Ilk birkac gece cigliklar icerisinde gecti ama alisti. Bir sure sonra direnmemeye basladi. Ama ogle uykusu illa memeyle oluyordu. Ben daha gecen hafta anca biraktirabildim. Onda da mememi tutmasina izin veriyorum su an icin, birden meme kaybolmus gibi olmuyor da kademeli bir gecis gibi. Emmek istediginde uyuyorlar ama dokunabilirsin diyorum.