CihangirAslan0 Bebeğim 37 günlük ilk bebeğim biraz tecrübesizim kakası sarı normal kaka rengi ama kokulu oluyo normalmi kızlar ve nerdeyse her emdiğinde kaka yapıyo ve emmeden sonra genelde kusuyo sanki kilo almasını engelliyomuş gibi geliyo
Zhrygz CihangirAslan0 oluyor o canım ilk zamanlar bizimkide çok yapardı beni emerken sürekli kaka yapardı korkma gün geçtikçe azalıyor şimdi bazen hic yapmıyor bazen bir kere fln 3 aydan sonra azaldı bizim kilosunu flnda etkilemedi
Zhrygz CihangirAslan0 renginde normal bazen yeşil oluyor hatta bazen sıvı yapıyor ishal gibi gün gün değişiyor
Lilybaby CihangirAslan0 kakalar zamanla azalacak ve tabi ki biraz kokusunun olması ve yeşil renk normal. İlk ay kaç kg aldı eğer az aldıysa kusmasının değerlendirilmesi lazım reflüyse ilaç başlanıyor
Twinmom34 40 na kadar oğlumm öyleydi zamanla azaldı günde ikiye düştü 3.5 aylığız koku hala var sanırım yediklerimizden
Hlldrk Bende hep bunu dusunuyodum şuan 5.5 ayligiz ve yeni anladım yogurt yerim her gun ev yapımı. Oglumun kakasi ayni yoğurt gibi kokuyor. Yediklerimizden kaynaklı koku oluyor. 2 aylıktan beri ayni koku oluyo