Merhabalar öncelikle bütün deprem bölgesindeki annelere geçmiş olsun Rabbım vefat edenlere rahmet eylesin kalanlara da sabır versin inşallah. Yazın yeğenimin düğünü var malum abiyeler baya uçuk fiyata satılıyor. instagramda denk geldim 2 abiye 599 tl diye. Bir sayfa daha vardı selininbutik diye. Oraya biri dolandırıcı yazmış cevap olarak siz aldınız mı yazdım beni anında engellemişler. Sonra bu naloyabutik denk geldi pek güvenemedim. Ordan alan ya da çevresinde alan var mı?