Deletedmom_75 Sirin08 Bizde biraz geç bıraktık iki kere denedim birinci de başaramadım inanılmaz eziyet etti, ikincisine emziği kestim minicik bie kısım bıraktım ağzına alamadi bir iki gün mizildandi sonra elhamdülillah başardık.
Aybarsin_anasi Bı yakınım emziğin ucunu kesip uygun bir dille artık emziğin zarar gördüğünü ve ona uygun olmadığını artık büyüdüğünü anlatmıştı. Ne kadar doğru bilmiyorum
Ysgl26 Aybarsin_anasi bunun çok ciddi travma yaratabileceğini söylüyo uzmanlar. Emziğe acı sürmek kıl koymak falan gibi şeylerin de yapılmaması gerekiyor en güzel çözüm korkutmadan konuşarak yapmak
Aybarsin_anasi Ysgl26 şimdiye kadarki iletişimleri de çok önemli anne ve bebeğin. Anlayacak yastaysa bencede konuşulmalı