Kızlar merhaba, bebeğim 34+4 te doğdu şu an 42 günlük.ilk bebeğim ve erken doğmasını kaldıramadım. Psikolojik olarak hiç iyi hissetmiyorum. Emmiyor sağarak eds sistemi ile besliyorum bu da beni yetersiz hissettiriyor ve çok etkiliyor. Şimdi bir de hasta oldu burnu akıyor, ishal gibi sulu dışkısı. Nasıl geçer ne zaman düzelir diye düşünmekten zaten sütümde gidecek diye korkuyorum. Buraya yazıp içimi dökmek istedim çünkü hiç iyi hissetmiyorum. Böyle düşününce de vicdan yapıp yine ağlıyorum. Kısacası bir kısır döngü içinde savruluyorum..