Rbclnn 🥲🥲🥲 her şey geçiyor inanın, şimdi 8.5 aylık oldu bebeğim, daha dün gibi gazıydı ağlama krizleriydi Allah ım hiç geçmeyecek sanmıştım, gözümü bir açtım ki 8.5 aylık olmuş bile, lohusalık çok zor bir süreç ve belki en zor süreç çünkü bedenen de bitik bir durumda oluyoruz, şimdi diyorum keşke birisi bana bunların geçeceğini hem de çok hızlı geçeceğini sadece bir süreç olduğunu söyleseydi, uyumadan önce öylesine girdiğim uygulamada sorunuzu görünce yazmak istedim, şuan yaşadığınız her şey göz açıp kapayıncaya kadar geçecek, zamanla annelik hissiniz oluşacak, bebeğiniz büyüyecek her şey çok güzel olacak, ben nasıl bunca sene bebeğim olmadan yaşamışım diyeceksiniz, hayattaki en gerçek en olağanüstü sevgiyi tadacaksınız 🌸