Kızlar siz bebeklerinize yoğurt yaparken pastörize süt mü kullanıyorsunuz yoksa inek sütü mü? Bebeğim prematüre olunca tedirgin oldum pastörize sütten yaptım maya olarak da activia probiyotik yoğurt kullandım. Ne zaman yedirsem o gün hemen tuvalete çıkıyor. Sizde de böyle mi durumlar?