araskuzumm0918 nazan34 8 ve 10.aylarda yaptırdık ateşimiz ilk gece çıktı sonra sadece huzurluk yaşadık bir kaç gün,
DogaKusunAnnesi nazan34 3. Ayda ilk dozu 5. Ayda da 2. Dozu olduk hafif ateş ve 2 gün mızmızlandı kızım calpol verince hemen rahatladı
araskuzumm0918 nazan34 bize şöyle söyledi 2.dozun tarihini baz alın tam bir sene sonrasına yaptırıcaksınız dedi 13.ay demedi,neye inanacağımızı şaştık vallahi hepsi başka bişry söylüyor 🤔