Edda112 bende oğlum 9 aylıkken ayirmistim 14. Ayda tek uykuya düşmeye başladığı zamanda beşiğinde uyumak istememeye başladı uyutup koyuyordum ama gece ilk uyandıktan sonra asla beşiğinde uykuya dalamadi kucağımda uyutup koydum 5 dk sonra geri uyandı uykusuzluk zor geldi diye yanıma aldım yanımda yatmaya alıştı bu sefer ben hiç uyuyamadım baktım olacak gibi değil park yatağı geri yatak odasına kurdum çok pişmanım keşke biraz direnip odasına tekrar alistirsaydim şimdi kara kara dusunuyorum nasıl ayircam diye şu an 19 aylık oldu