Merhaba anneler 2 bucuk yaşında kızım var yaklaşık 15 gündür kabız bir kere cok az yaptı agladı korktu bir hafta yapmadı doktora götürdük laman ve şurup verdiler sonra biraz yapyı ve bir haftadır gene yapmıyor korkuyor canı acımış cok ne yapmam gerek her yolu denedim olmuyor yapamıyor