gi95 Merhaba bebeğim 43 günlük sadece emiyor mama kullanmıyor. Son bir kaç gündür her emdiğinde arkasından hemen kusuyor bazen yoğun kıvamlı bazen su gibi. Az emzirerek de çok emzirerek de denedim değişmedi. Böyle bir durumu yaşayan var mı acaba?
MH2022 gi95 benımde öyle bebeğim 15gunlukten beri herseyi denedim 4aylık olduk kılo alımı iyi olduğu için doktor hiç bisey yapmıyor reflü gıbı değil çünkü bazen kucagıma alınca gazını çıkartırken kusuyor bazen su gıbı bazen kesik kesik gülerken bile kusabılıyor süt fazla geliyor olabilir
nazli_1909 Gazını çıkartıyor musun? Birde çıkardığın halde oluyorsa emzirdikten sonra hemen yatırma biraz dik pozisyonda tut somra gazını çıkar canım
gi95 nazli_1909 evet düzenli çıkartıyorum ancak ilk kusuyor arkasında gaz çıkarması oluyor doktor motilium ilacını verdi ancak yan etkileri varmış sanırım kullanan var mı acaba?
nazli_1909 gi95 ben kullanmadım bilmiyorum ama çok rahatsız edici bir durum da değilse zaten beveklerde ilk 8 aya kadar normal demişti bizim doktorumuz benimkide ilk üç aya kadar falamn kustı şuan 6 aylık kusmuyor artık