Busee17 Herkese iyi akşamlar bebeğim bugün tam 3 aylık yaklaşık 1 haftadır her uykudan uyandığında ağlayarak uyanıyor karnı tok altı temiz olsa bile her uyku uyanışında aynı atak dönemi olabilir mi aynı durumu yaşayanlar var mı acaba
Deletedmon_65 Busee17 atak dönemi ben bu dönem de çok zorlanmıştım her saat başı ağlayarak uyanıyordu deli olmuştum artık