Dmrll benim bebeğimde öyleydi katıla katıla ağlıyordu. 24 saat uyumadığını biliyorum. Sonra birkaç doktora gittim en son doktorun biri besin alerjisi olduğunu söyledi, bana diyet verdi, 4 damla verdi ondan sonra biraz olsun rahatladı. Tamamen geçmiş değil 10 gün oldu, düzelmesi 3 haftayı bulur dedi. Ama o kadar kötü değil zor da olsa yine çıkarıyor. Bizim sorunumuz gaz, huzursuzluktu ben çok anlamadım ama kakasında mukus da varmış doktor söyledi. Bence sizde gidin bir doktora.