Hayalannee mercimekmi peg perego’nun tatamia modelini kullanıyorum çok memnunum. Hatta yemek yaparken yada mutfaktayken bebeğim hep mama sandalyesinde oynuyor. Tekerlekleri sayesinde bebeğim üzerindeyken istediğim yere götürebiliyorum
mercimekmi Nazlimu_ dışarıdan bakınca bana pek konforlu gelmiyor bebeğiniz rahat edebiliyor mu gerçekten
Deniz06 Nazlimu_ biz de bunu kullanıyoruz. Gerçekten çok güzel. Hem çok kibar, az yer kaplıyor hem de bebeğim için çok rahat. Farklı mama sandalyelerinin içinde bebeğim kayboluyor.
Rumuz_13 mercimekmi antilop kesinlikle bakmayın öyle durduğuna kullanışlı baya ön tepsi yıkama biliyor çıkıp benim bebeğime minder almıştım ondan hoşlanmadı direkt oturuyor gayet keyifli ama bazı bebekler ön yargılı olabiliyor ona sevdirmeye çalışın önce☺️
mercimekmi Rumuz_13 bir tane ikea alıp deneyeyim olmadı annemlerin evine koyarım zaten oraya da bir tane alacaktım sürekli kullanmayacağı için sevmese de çok sorun olmaz diye düşünüyorum
Hayalannee mercimekmi evet fazla yer kaplıyor alt kısmı biraz geniş. Benim mutfağım baya büyük yer sorunum olmadığı için bana çok kullanışlı geliyor
Kplnnn Kraft tapas. Güvenli minderi deri siliyorum sadece. Çift tepsili olması avantajı var ve çok geniş oğlum 13.5 aylık arkasına yastık koyuyorum uzun süre kullanılır