Merhaba hanımlar
Doğum yapalı 18 gün oldu doğum yaptıktan 5 gün sonra emzirebildim göğüslerimde süt olmasına rağmen gelmedi sağdım zorla çocuğa emzirttim anca geldi çok şükür sütüm geliyor artık fakat her emzirmemde göğüs ucumda inanılmaz bir acı ağrı oluyor çocuk emmeye başlayacağı zaman her çekmesinde canım yanıyor başına böyle bir durum gelen var mı?