hhacerozer benimde çok düzenlidir. Ama ilk takıldığım zaman tabi biraz kanama oluyor. Ağrı oluyor ama adet ağrısı gibi. Ben ağrıya dayanamayıp özelde bi doktora gittim doktor dedi ki en güzel rahat korunma yöntemi. 3 ay içinde hersey düzene girecek merak etme dedi. İstese parayı alır çıkarırdı. Ara da bir lekelenme oluyor ama oda normal rahim alışmaya çalışıyor.