Kızlar bebeğim yüz üstü durmaktan nefret ediyo ce asla dönemiyo uğraşmıyo bile diyebilirim destekli oturuyo bir kaç saniye desteksiz de oturabiliyo ama dönememesi yüz üstü durmak istememesi moralimi bozuyo normal mi? Sizin süreç nasıl ilerledi? Tabi ki her çocuğun gelişimi kendine özel ama merak ediyorum🫠