Selam anneler dun hamile oldugumu öğrendim evde, bugün kan verdim orda da 4haftalik hamile çıktım..sevindim mi ne hissediyorum bilmiyorum o kadar canıyla uğraşan insan, evladını kaybeden anne, annesini kaybeden bebekleri gördükçe kendime mutlu olmayı hak gormuyorum sanki.cok etkilendim ilk günden beri ağla ağla gözüm çıktı resmen Allah kolaylıklar versin herkese inşallah hepimizin başı sağolsun.
Size sormak istediğim kısmetse doğum yaptigimda oğlum 3 yaşında olacak. Başıma neler gelicek kolay mı zor mu? Hangi konularda zorlanabilirim? Siz neler yaşadınız biraz fikir alabilir miyim sizden