3 gün önce 1 yaş aşısı olduk ertesi gün ateşlendi . Şimdi ateşi yok ama öksürük başladı . Uyutuyorum 5 dakika sonra ağlayarak uyanıyor . Nolduysa o aşıdan sonra oldu diyebilirim . Baygın baygın bakıyor deli gibi uykusu var ama hemen bağırarak uyanıyor. Siz böyle bir şey yaşadınız mı ?