Sinemmmonurr Arkadaşlar bebeğim 2 gündür hava alıyor evde hava veriyoruz hırıltısı var diye. Az önce ardı ardına öksürüp feci bir şekilde kustu. 8 aylık doğduğundan beri hiç kusmamıştı nedeni ne olabilir
Tatlican Sinemmmonurr Öksururken kusup balgami atiyorlar ama takip edin cok tekrar etmezse dr gerek yoktur
Msl_bade28 Sinemmmonurr bizde 2 aylık ken kullandık kusarak balgam atıyor birde havadan sonra ters çevirip hafif hafif sırtına vurursan o şekildede çıkarıyor sonra kusmaya gerek olmuyor bize dr öyle söylemiş ti ama ilk zamanlar çok kusmuştu sonra azaldı geçti
Msl_bade28 Sinemmmonurr bizde yan etki olarak titreme yapmıştı dozunu azalmışlardı titremede takip edin