Suu45 Kızlar bebeğim bugün tam 2 aylık. Şuan uyku duzeni için çok erken tabi. Ana kızım gündüz leri sürekli uyuyor çok zor uyanık tutuyorum oda gün içinde toplasanız 2 saat bile değil. Bu kadar uyuması normal mi endişe ediyorum 😔
Seda23Yusuf Suu45 benimkinde 2aylik tam tersi 2gundur gündüz uykusu yok sarılığı yoksa normal uykuya düşkün demekki gece nasil
Geceist Suu45 çok normal canım benim ki 3. Aydan sonra komple gün içinde rahat uyanık kalmaya başladı bazı bebekler uyur korkma
Evrencakar Suu45 ayına göre normal. İnternetten bakın bebeklerin aylarına göre uyku pencerelerine. Kaç saat uyuyup kaç saat uyanık kalmaları gerektiğine.
Suu45 zeynepoyku33 uzayan sarılık oldu ama şuan geçti artık rengi bile düzeldi ama niye böyle bilmiyorum
Ayseee60 Benimkide oyleydi canım başlarda satılıktı ama uykusu uzun sürdü uyuyacak Kİ büyüyecek karnı doyuyorsa sorun olmaz
Suu45 Ayseee60 karnı doyuyor canım gözleri kapalı olsa da emiyor her 2 veya 3 saat de bir 70 cc anne sütü alıyor
Ayseee60 Suu45 emiyorsa korkma canım bendezhep korkuyordum küçük daha uyuyacak kı büyüyecek dediler uyanık kalırsa sıkıntı bırak uyusun🥰
Huysuz Uyumadı cok normal daha cok kucuk. Beslenmesınde sıkıntı yoksa telas yapmayın. İçiniz rahat etmez ise bir kontrole gıttıgınızde troid degerlerıne bir baktırın ıstersenız o da cok uyku yapar.