Kızlar merhaba, 14 haftalık bir kızım var. Normalde çok neşeli ve sakin bir bebekti fakat bir haftadır aşırı huysuzlanıyor. Bir aylık olduğundan berri uyku düzeni vardı fakat şuan uykuya geçerken çok zorlanıyoruz. İki gündür de aşırı iştahsızlık var. Diş çıkarmıyor atak haftasında da değil. Salı doktor randevumuz var. Bu durumla alakalı fikri olan varmı?