BOLAHENK
Arkadaşlar merhaba oğlum 26 günlük, gaz problemi var kolik tanısı koyuldu, ben rezene kimyon içiyorum oğluma da, biogaia ve nurse harvey's şurup kullanıyoruz önceden hiç gaz çıkartmıyordu şimdi ıkına ıkına ağlaya ağlaya çıkartıyor, geceleri uyumuyor uyandığında emziriyorum emerken ağlıyor ağzını kaçırıyor sonra tekrar hırslı bir şekilde emmeye çalışıyor memeyi tutmak istiyor gibi ama tutamıyor gibi yapıyor ağlıyor çığlık çığlığa , saatlerce de geri uyumuyor, uykusuzluktan mahvolmuş durumdayım önceden akşam 6yla 12 arası durmadan ağlıyordu şimdi tüm güne yayılmış durumda gecede dahil , Allah rızası için bana bi öneride bulunun aynısını yaşayan ve bi çözüm bulan yok mu?
Eymn1207
Aynısını yaşadım fakat çözüm bulamadım bırakın Türkiye deki damlaları yurt dısından bile getirttim ama olmadı tek ilacınız zaman ve bol bol masaj yapmak bide uykudan önce banyo yaptırmak 3 aylık olana kadar sabretmek sonrasında zaten kendiliğinden geçiyor düzene giriyor ben maalesef çok çektim ama herşey geçiyor