Doğurduğum oğlum 2,5 yaşında. Doğurmadığım oğlum 5 yaşında ve kendisinin cinsi pomernian spitz(köpek). 2,5 aylıkken bana geldi yoldaşım oldu. Tuvalet eğitimi kendim verdim ama arada sıkışınca kaçaklar oluyor 😅 onun için ihlas elektrik süpürgesi aldım çiş yapınca halıya yıkayıp temizlemek için. Sabah akşam çişe götürüyorum bakımıyla tamamen ben ilgileniyorum eşim asker senenin yarısı yok şimdi de gazi oldu yıkamasıdır aşısıdır taramasıdır herşeyi bende. zorlu bir yol ama doğurduğum çocuğum onu aile bireyi sanıyor çok seviyor sorduklarında en çok kimi seviyorsun diye ‘kukiyi’ diyor hiç şaşmaz 🥹 benden önce ölürse bittim. Hangi cins sahipleneceğinize de bağlı. Zordur ama güzeldir de. On köpek bakarım bir çocuk bakıp da yorulana kadar 🤪köpekleri evde tek de bırakamazsınız kedi gibi peşinize taşımanız lazım. Başımın tatlı belasıdır 😘 çok seviliyor tek şikayetim kendisinin eve gelen herkese çok havlaması korkutması halbuki gölgesinden korkar