Haydinn ayy ayak basma yeri yüzünden benim bebeğim mama sandalyesinden düştü. Ayak basma yeri olmasa daha iyi bence. Yorumlarınızı okurken fark ettim yazmadan geçemedim. Bizimki basma yerine ayaklarıyla basıp ayağa kalkmaya çalışıp öne atlıyordu. Daha sonra ön tarafı ağır basınca mama sandalyesiyle birlikte düştü çok korktuk bir şey olur diye. Aklınızda bulunsun dikkat edin çocuklarınıza