Merhaba arkadaşlar, 2bucuk aylık bebeğim var şuan sadece emiyor. 2 saatte bir emziriyorum. Arada bir disariya cikmak istiyorum ve sut sagip ciktigimda vermeleri icin ayarlamak istiyorum.
Fakat sagacak zaman yok yani zaten 2 saate bir emiyor ne zaman sagabilirim gündüzleri çok uyuyan bir bebek değil uyurken sağsam. Bir de sagarsam zaten sık emdiği için onun içeceği sütü almış olacakmışım gibi düşünüyorum. Ne zaman sağım yapmalıyım. Gece de durum aynı şekilde.