Kızlar merhaba 1 yasına yenı giren oglum var.1 yas 4 gunlük..Son 10 gundur falan dolapların kapaklarını acıp kapatıyor ılac içerken kapagını ıllkı kendı takacak kutuların kapakları kremler vs onlara takmıs durumda..kucagımızı istiyor elıyle gösterip gıtmek istediği yere gösterıp dolaplara yönelip hemen kapak acmaya baslıyor..
bu 1 yas için gelişim basamağı arkadaşlarr cok sinir bozucu bır durum ..normal mi?