Merhabalar , kızım 5ay 11 günlük 4. Aydan beri hiç bitmeyen bir ağlama var yani abartılı gelebilir ama inanın abartı değil. Sürekli doktora gidiyoruz. Kolik değil, diş değil, idrar , kan , kulak çok şükür ki temiz. Ama sürekli ağlıyor . Son günlerde buna ıkınarak ağlama eklendi. Nolur ben de yaşadım ve şunu yapınca geçiyor diyin🥹