Lilan https://hizlires.im/d/K8G1kgnx.jpg https://hizlires.im/d/rN7l2bbf.jpg https://hizlires.im/d/yXaAUcbq.jpg https://hizlires.im/d/nWF7Uc3E.jpg Elbiseler lc Waikiki 20 TL'ye satıyorum Ayakkabılarıda 10 tlye. Elbiseler hiç giyilmedi.bordo elbise kadife kumaş. Mavi ayakkabı hiç kullanılmadı. Mor ayakkabı ise en fazla 3 kere giyildi. Arkadaki yastığı isterseniz onuda 10 tlye veririm 😄
Yasemin3458 Lilan nerede oturuyorsunuz . Bedenini yazmamissiniz ama ben şuan kışlık bakıyorum kızıma 13 aylık
Lilan Yasemin3458 malesef okdr buyuk yok. Sadece bu tarzda elbise var 1 yaşlık. Ama siz kışlık arıyorsunuz