Deletedmom_61 15 aylık bu zeytinyağı ve sarımsağı duydum nasıl yapacağımı bilmiyorum bilen yazabilir mi ayagonin altına
Umutveannesi Deletedmom_61 geçen haberlerde gösterdiler ayak altına uygulanan şeyler bilinenin aksine zarar veriyor diye anlatmıştı çocuk doktoru ama siz bilirsiniz yine de çok geçmiş olsun
Efem123 Deletedmom_61 ben grintuss bitkisel bı şurup var onu alıp kullandım çok iyi geldi 2 3 günde kesti ben o şurup kesti diye düşünüyorum
Yerfistigininannesi Deletedmom_61 sarimsak rendeleyip zeytin yagini ekleyin biraz dolapta beklesin sadece yagini sürüp corap giydirin sakin sarımsağı degmesin deriyi yakiyo
Deletedmom_61 Yerfistigininannesi sarımsağı dövüp yaptım sorun olmaz dedi süzer yağını sürerim sadece olur mu
cnisik Tentürdiotu kulak çubuğu ile sıtına kafes şelinde sürme öksürüpe iyi geliyormuş denemedim ama tavsiyesini almıştım bir araştırın derim