Merhaba kızlar kızım 14 aylık gece beslenmesini halen kesemedim. Yani şöyle akşam 9 gibi mamasını içip uyuyor gece sadece bir sefer ben o uyurken gece 4 gibi çay kaşığının ucunda mama ve 10 ml su veriyorum öyle uykusuna devam ediyor. Yani aslında su veriyorum 10 ml kadar. Verdiğim mama çay kaşığı ucu çünkü. Ama eğer bunu vermezsem 6 gbi uyanıyor ve geri uykuya dönmüyor . bu şekilde azcık mama verirsem 8e kadar falan uyuyor. Şimdi bu çocuk açlıktanmı uyanıyor alışkanlık olsa 4 gibi uyanması lazım. Çözemedim bu işi kesemiyorumda şu verdiğim azcık mamayı. Bi cesaret kesicem ama direkmi kesmeliyim? Napmam lazım tecrübeli annelerden yardım istiyorum