Yediği herhangi birşey alerji yapıyor olabilir mi? Mutlaka birşey dokunuyor olmalı. Probiyotik kullandıralirsiniz birkaç ay düzenli ve mutlaka doktora danışın bence alerji testi yaptırmanızı önerebilir her zaman vücutta kızarıklık yapmıyor çünkü bazen ishal karın ağrısı aşırı gaz veya kusma pişik bunlardan herhangi biri olarak belirti verebiliyormuş