Trilece Kızlar şimdiye kadar patates bal kabağı havuç karnabahar brokoli pırasa elma muz tadımı yaptık meyveler hariç hiç biseyi yemedi neden yemiyor anlamıyorum çatalla ediyorum iyice hafif pütür oluyor ondan mı yoksa sevmedi mi, denediğim sebzelerle çorba yapıyorum onuda yemiyor. Şöyle ağzını açsa istekli istekli yese veya tadım yapsak gam yemicem. Ne yapabilirim yardımcı olur musunuz veya tarifiniz var mı oneriniz var mi
Birberenannesi Trilece tatlı şeyleri sever bebekler normal. O yüzden doktorum meyveyi en son tattır hatta ilk ay vermesen bile olur demişti. Sen her gün sürekli sebze ver sebzeye alışsın meyve verme bi süre. Bu süreçte sebzeye alışmazsa bi daha hiç alışmaz. İlk zamanlar zaten yemez normal yavaş yavaş tadına baksın yeter. Damak tadını sebzeye alıştır canım bu süreçte hiç tatlı bişey verme.
annesininbiriciki Trilece elinle vermeyi dene ama bebek yani yeni yemekle tanışıyor reddetmesi vs. Yemesi kadar yememesi de çok normal üzülmeyin tabi annelik dayanamıyoruz ama işte öyle zamanlar olur ve olacaktır da
RabiyaG Trilece bu konuyu yakın zamandan yaşamış birisi olarak sizi o kadar iyi anlıyorum ki o kadar korkmuştum ki ağzını açmayacak diye oyuncaklarla zar zor actiriyordum doktorlar 6 ay olunca ver ek gıdayi diyorlar ya dinlemedim erkenden verdim arkadaşım veriyor diye anca alışır diyw 5 ay on gunlukken aynı sizin verdiklerini vermeye başladım sonra verdiklerimle çorba yaptım yemedi o kadar moralim bozuluyordu ki bir ara sütum kesilecek sandım. Sonra tarhana çorbası yapti annem binlere içti doger gün içmedi 3-4 gün içti ama zorluklarla sanırım yumurta ve yoğurda alaerjimiz var yemek seçeneklerimiz azaldı ne versem diye düşündüm zorlu geçmişti ama şu bir iki gündür elhamdülillah sübhanallah yiyor asla ama asla pes etmeyin yemiyorsa çok zorlamayın ağlayınca vermeyin emiyorsa emdikten sonra vermeyin mutlu olduğu aç ile yok olduğu aralar verin ve yemese bile özenle hazırlayın bir kaşık bile alsa damagi ve tatlara alisak zor süreç ama sonu güzel olacak insaAllah pes etmeyin ☺️
Trilece Birberenannesi bende mevsimine göre nerdeyse her sebzeyi tattirdim canım meyveye. De sonradan geçtim ama geçenlerde karıştırıp çorba yapım dedim onu da yemedi tadimlari bile zar zor yedi
Birberenannesi Trilece benim kızım da öyle 1 ay hiç bişey yemedi şimdi 7 buçuk aylık yeni yeni ağzını açmaya başladı. Ama sebze veriyorum hep bazen meyve filesine veriyorum ama çok nadir. Yavaş yavaş alışacaklar çok normal 6 ay su bile vermedim ben
Trilece Birberenannesi bende hiç su vermedim herşeye 6 ay olunca başladım , sanırım sabrederek her gün teklif etmem gerekecek
Trilece RabiyaG ilginiz için vakit ayırdığınız için teşekkür ederim, inşallah alisacaklar iştahlıca yemek isteyecekler umuyorum, bizimki de brokoliyi ilk gün tadimda yedi, ikinci günü istemedi, bir günü diğerini tutmuyor yavrucaklarin 😊
Ysmndnz_ Trilece benim doktorum 1 ay sadece sebzeleri ve yoğurt tattır dedi önce onlara alışşın arada bir meyve eklersin demişti
RabiyaG Deniz06 atopik dermatit ya da alerji doktora goturmeyi düşünüyorum küçük sivilceler oluyor ama geçiyor dokkuntu egzama kanli kakası yok ama içimin rahat etmesi için götürmek istiyorum aslinda
Ygmruzn Merhaba güzel anne 🌺 Bende ilk etapta sebzelerle başladım blenderle püre haline getirip içinede sütümden sağıp karıştırdım severek yedi daha sonra meyvelere geçtim. Pütürlü geldiyse ağzına belki o yüzden yememiş olabilir ben daha sonra pütürlü bir şekilde yedirmeye başladım. Üzülmeyin zamanla alışacaktır🙃
Trilece Ygmruzn merhaba 😊 belkide Pütürdendir anlamadım inşallah zamanla sevecek tadım yaptığım sebzeleri vermeye devam ediyorum az da olsa yemesede 💙